دانلود آهنگ جدید

دانلود اجرای زنده عارف بنام بغض دریا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
بازدید : 264
نویسنده : علی

دانلود اجرای زنده عارف بنام بغض دریا با کیفیت اورجینال

دانلود اجرای زنده عارف بنام بغض دریا

Download New Music ArefBoghze Darya Live

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود اجرای زنده عارف بنام بغض دریا

متن آهنگ عارف – بغض دریا

همه از دوری میشنیدن بغض دریا تو صدامه
همشون به هم میگفتن غم دنیا تو نگامه
همه درهاشونو بستن تنها موندم زیر بارون
تنهایی گاهی یه مرزه بین آزادی و زندون
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی

خودمو گم کرده بودم کسی حالمو نپرسید
دردامو میگفتم اما کسی حرفامو نفهمید
نمیدونم هر کجایی سرگذشتو سرنوشی
که از اون روزم گرفتی منو دادی به بهشتی
که نه جاده رو به مرگه نه تو تنهایی میپوسم
بدون از شب وقتی خوابی هر دو پلکاتو میبوسم
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی

متن آهنگ عارف – بغض دریا

همه از دوری میشنیدن بغض دریا تو صدامه
همشون به هم میگفتن غم دنیا تو نگامه
همه درهاشونو بستن تنها موندم زیر بارون
تنهایی گاهی یه مرزه بین آزادی و زندون
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی

خودمو گم کرده بودم کسی حالمو نپرسید
دردامو دانلود آهنگ میگفتم اما کسی حرفامو نفهمید
نمیدونم هر کجایی سرگذشتو سرنوشی
که از اون روزم گرفتی منو دادی به بهشتی
که نه جاده رو به مرگه نه تو تنهایی میپوسم
بدون از شب وقتی خوابی هر دو پلکاتو میبوسم
از نفس افتاده بودم اومدی راهمو گم کرده بودم اومدی
جاده خالی و بدون نور ماه ماهمو گم کرده بودم اومدی

TELECHANEL

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com